wtorek, 13 września 2016

"Pejzaż z akcją - Turyści"


Oryginalnie chciałam, aby tytuł tego zdjęcia to był po prostu "Turyści", jednak ponieważ potrzebowałam zdjęcia do kolejnego tematu zadanego przez mojego nauczyciela od zajęć zawodowych... przystanęłam na takim a nie innym "połączeniu".
Zdjęcie było niesamowitym spontanem. Dziewczęta - Cornelia oraz Patrycja - pozowały mi na pomostku w Ogrodzie Japońskim, gdy nagle w kadr zdjęcia tak po prostu weszła dwójka ludzi nawet mnie nie zauważając. Ponieważ nagle w głowie zaświeciła mi się żaróweczka zaczęłam gestykulować próbując przekazać dziewczynom, żeby się ustawiły z nimi do zdjęcia. Niestety nie zrozumiały przez co koniec końców po prostu wysłałam im po prostu sms'a. Zdjęcie zostało zrobione dosłownie parę sekund nim dwójka z parasolkami zawróciła do dalszego zwiedzania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz